Tuesday, October 15, 2013

Salam Eidul Adha

Gua syak, mereka yang telah pulang ke kampung seawal Jumaat lepas pasti di kala ini sedang bertarung kesesakan di lebuhraya. Mujur juga kali ini giliran gua untuk beraya di kampung halaman sendiri di Koperasi Polis 2. Jadi sebarang kemungkinan jem untuk gua hadap memang tipislah. Tak sampai 10 minit gua dah pun sampai di PPRT gua di Taman Selayang ini. 

Sambutan Eidul Adha gua kali ini pun masih lagi sama seperti tahun-tahun sudah. Nak tunggu naik haji, lambat lagi giliran menunggunya. Tak mengapalah, mudah-mudahan kita semua diberi kesempatan untuk ke sana juga nanti. Selain daripada pasang niat, maka ada eloknya juga lu orang mula menyimpan di tempat yang sepatutnya. Melainkan akaun ASB lu orang dah pun penuh, gua syak setakat nak guna perkhidmatan yang jenis premium apa ada hal..iya tak??

Er, esok kerja ya..? Apa pasal Cuti Hari Raya Korban ni sehari je hah?? 

2 comments:

  1. nak cuti lame leh pindah dok klantan & perlis

    ReplyDelete
  2. kena minta tukar ke cawanganlah kalau begitu

    ReplyDelete