Tuesday, October 08, 2013

Burger Station Kg 8, Melaka


Kali ini gua nak kongsikan tempat kegemaran gua melepak setiap kali gua pulang ke Melaka, Burger Station Kg 8, Melaka. Sebelum wujudnya kegemilangan Burger Bakar, Burger Station Kg 8 telah pun wujud untuk mengisi perut khusus kepada penggemar burger. Sebut sahaja nak burger apa, semuanya wujud di sini.


Di Burger Station Kg 8 ini, menu yang menjadi pilihan hati gua sudah tentulah Burger Bakar Lembu itu sendiri. Tipikal Burger Bakar sememangnya sosnya akan melimpah ruah. Dengan daging lembu tebal yang dibakar sempurna, ditambah pula dengan kepingan keju & bacon, disertai dengan sos lada hitam & sos cili menjadikan Burger Bakar ini sebagai sesuatu yang cukup berbaloi untuk dibayar RM10.00 sebagai pertukaran.

Jadi, kalau lu orang punyai urusan di Bandar Melaka, silalah berkunjung ke Burger Station Kg 8 ini untuk mencuba pelbagai jenis hidangan berasaskan burger. Kat mana Kg 8 ni?? Silalah Google Map. Ok bai. Gua nak sambung tidur ni. MC dah dua hari ini entah bila nak elok batuk gua ini entah.

No comments:

Post a Comment