Wednesday, November 09, 2011

Mengantuk Tahap Gaban

Ini hari gua betul-betul rasa mengantuk. Tak patut betul mengantuk ni datang waktu gua tengah kerja ni. Semalam masa gua cuti, tak mahu pula mengantuk ni singgah ke hapa. Barangkali, penangan pekena nasi mamak kat belakang opis gua ni yang membuatkan gua rasa terkangakang atas katil lagi sedap daripada duduk atas kerusi pejabat ni.

Bila dah mengantuk ni, nak pikir apa pun tak boleh sangat. Nak menaip pun jejari gua ni dah mula rasa malas. Tengoklah macam mana, kalau keadaan mengizinkan untuk gua meletakkan kaki atas meja sambil kepada tersandar atas kerusi, gua takkan teragak-agak untuk berbuat demikian. Mengantuk ni bukanlah jenis yang boleh dibawa berunding. Tahu-tahu saja, mata dah terlelap.

ZZZZzzzzzzzzzz....

1 comment:

  1. setelkan listing utk stock take k.. jgn nk ngantuk2...

    ReplyDelete