Monday, October 24, 2011

Status mukabuku korang

Terbace perihal mukabuku oleh Joe Jambul, aku terpanggil nak men’share’kan sumthing berkaitan mukabuku juge.

Aku bet sume pemilik mukabuku selalu meng’update’ status korang kan? Btui…ade yg molek. Ade yg kurang molekkk. Aku agak kurengggg interested ngan stengah2 status korg. Ok lagi kalau status berkaitan diri korg…korg buat ape di hujung minggu. Ok whattt. Tapi ape ke he nye korg nak apdet status berkaitan rumahtangga korg tuh? Nak2 plak yang tgh berantakan tuh.

Ok, jom zasssssssss antara status mukabuku yg pernah aku terbace.
Name pemunye akaun terpaksa dirahsiakan.

1.”Husband outstesen lagi. Alone”
Lerrr..korg ingt Mark Zuckenberg nak teman korg ke? Kot la ade kawang2 korg yg spesis biler malam jek jadik pencurik, mmg rumah korg la yg pertama kene serbu. Korg ALONE kan? Rezeki korg la ade peneman malam tu.

2.”Sedih. Petang tadi gaduh dgn hubby”
Cian hubby tu. Abih satu dunia tau kau gadoh ngan laki kau. Jage la ckit kan ati orang tu. Kau ingat kau sorg je ke yg ade perasaan nak marah bagai. Perasaan malu laki kau lagi kau kene jageee la wei.

3.”Ade husband pun macam takde. *sigh*”
Uhhhh..sanggup kau tulis status kau mcm tu kasi sume org bace?? Nak sangat laki kau takde ke? Kalau takde betul2, kau nak buat hape?

Ok, aku tak sanggup nak mempaparkan lagi ketidakrasionalan status2 engkau org kat sini.

Kot ye korg nak bersosial2, tak payah la aibkan laki korg yang tak bersalah tu. Kalu pun derang bersalah, simpan sendiri2 jek laaaa. Penat jek korg wat sesi luahan hati kat status tuh. Bukan reader2 tuh ley tolong korg pon. Lain la kalau derang ley tolong, mmg aku org pertama yang menggalakkan korg2 bukak akaun mukabuku sampai 6-7 akaun.

Buat wanita2 di luar sane yang sukeeeeeee sgt apdet status korg pasal citer2 korg dalam kelambu sama laki korg, insaf2 laaaaa.

Tak baek. 

No comments:

Post a Comment