Thursday, October 20, 2011

OTAK PLAK...

otak

apa kaitannya dengan manusia?

utk mengawal koordinasi badan dan utk berpikir

kaitan dengan haiwan?

sama tapi haiwan tak boleh berfikir.
tetapi mereka masih mampu menyayangi anak yg dikandungi dan dilahirkan ke dunia..
walaupun mereka seekor harimau Bintang..!!

persamaan dengan manusia?
ohtak sama...manusia tergamak membunuh anak yg dikandung & dilahirkannya tanpa belas kasihan.
dicampak dr tingkat 7
dibuang merata-rata-tepi masjid, tempat sampah,sungai
dikelar-kelar di sana sini
Oh,aneh!

otak udang !
mungkim mereka berpikiran begitu..
mempunyai otak udang
tapi otak udang sedap juga dinikmati bersama laksa penang..ada juga faedahnya
petis otak udang..

Otak-otak..
otak-otak Gombak
atau
Otak-otak JB?
ntah mana yg sedap..
mungkin "Otak-otak Kau Kempis" yg dijual oleh Nabil di Maharaja Lawak sedap kekdahnyer

Awie pun ada gak otak...nah layan lagu nih..fenat carik lirik nih coz I  hanya peminat dia suam2 kuku jer tak cam C27 tuh..


O-Tak by Awie

O-tak mudah diperdayakan
Jangan mudah bagi harapan
O-tak mahu aku ketinggalan

O-tak semestinya aku setuju
Dengan cara pura-puramu
O-tak mungkin aku disalahkan

O-tak bisa ku melupakan
Segala tingkah laku mu
O-tak mungkin aku bersamamu

( 1 )
Ari, ari, ari... o
O-tak mudah berjaya
Ari, ari, ari... o
O-tak mudah berputar

Biar beribu rintangan
Biar berjuta hasutan
Aku kan terus pertahankan semangat ku

O-tak payah berlengah-lengah
Turun saja jangan gelabah
Engkau aku ibarat o-tak berguna

O-tak bisa ku melupakan
Segala tingkah laku mu
O-tak mahu aku bersamamu

( ulang 1 2X )

( 2 )
Serahkan menguasai nalurimu
Nafsu tak dapat dikawal lagi
Kau ibarat ranting yang rapuh
Tunggu gugur

ahahahaaaaaaa....
tu saje ilham dr otak ku yg belum tepu
ohtak mungkin..
Ohtaktipu.......

1 comment: